Wybrane aktualności
Projekt: Miłosierdzie
Dlaczego boimy się miłości?
Jak jeść w najlepszych restauracjach i nie zbankrutować?
Asystent/-ka Prezesa Zarządu
Kim jesteśmy:
Misją beneDeo jest pomóc ludziom w odnalezieniu sensu życia. To miejsce w przestrzeni internetowej, które daje
inspirację do szukania "czegoś więcej", rozwijania się i działania.
Jeżeli chesz pracować przy globalnym projekcie to miejsce jest dla Ciebie!
Obecnie poszukujemy:
Poszukujemy osoby z pozytywną energią i zapałem, chętnej zarówno do prostych jak i ambitnych zadań. Gotowej do
tego by w pełni zaangażować się i podjąć stałą pracę. Osoby odpowiedzialnej, asertywnej i gotowej do
podejmowania samodzielnych decyzji, o wysokiej kulturze osobistej.
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Obowiązki:
-Zarządzanie biurem i administracja - zarządzenie przepływem informacji w firmie, wystawianie i wprowadzanie fv,
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zakupy biurowe, pilnowanie terminów płatności,
dostarczanie i odbieranie dokumentów, sporządzanie umów wg wzorów, bieżące wsparcie biura w codziennej
pracy.
-Wspieranie Prezesa Zarządu w codziennych zadaniach zarówno prywatnych jak i służbowych - koordynowanie
kalendarza, umawianie spotkań, wsparcie w codziennych obowiązkach i czynnościach.
-Organizowanie podróży służbowych.
-Zdobywanie kontaktów poprzez media społecznościowe itp.
-Pomoc w przygotowaniach prezentacji, aplikacji na konkursy.
-Przygotowanie notatek ze spotkań i raportów podsumowujących.
Wymagania:
-Wykształcenie minimum licencjat.
-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny. Dodatkowym atutem będzie
język hiszpański i włoski.
-Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point).
-Rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne, cierpliwość, odporność na stres, umiejętność pracy
pod presją czasu, dojrzałość zawodowa.
-Nastawienie na realizację celów, efektywność, samodzielność, terminowość, kreatywność, inicjatywa,
doprowadzanie powierzonych zadań do końca.
-Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
-Mile widziane umiejętności księgowe, kadrowe, budżetowe.
-Dyspozycyjność
Oferujemy:
-Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego - możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin i
rynków.
-Stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
-Współpracę z dużymi firmami, także za granicą.
-Wyzwanie w postaci udziału w projektach międzynarodowych.
-Możliwość opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań.
-Bardzo dobrą atmosferę pracy w ambitnym i nastawionym na sukces zespole.
-Biuro w samym centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected]
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez naszą firmę.